جستجو
رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه‌های بازگرداندن کالا

  • در صورتی که لاستیک خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  • در صورتی که تایر خریداری شده به لحاظ سایز و مشخصات با جزئیات مندرج در سایت متفاوت باشد.
* وجود این مغایرت، می بایست ظرف مدت ۱۲ ساعت به واحد مربوطه اطلاع‌رسانی شود.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد. حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

1

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هرچه سریع‌تر به واحد پیگیری سفارشات تایرهاب اطلاع داده شود.

2

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

3

با استناد به توضیحات مندرج در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه‌های ارسال و عودت کالا به عهده مشتری خواهد بود.